Kermis reclamebord


Huismerk
Kermis-Reclame
Bestel
  • Meer
  • Specificaties

HANDLEIDING KERMIS ANIMATIEBORD

 

Instellingen:

 

Het animatiebordje is voorzien van 2 knoppen op de achterzijde, Knop ‘Button A’ en knop ‘Button B’.

Houdt het bordje met de animatie naar u toe gericht. Knop ‘Button A’ bevindt zich aan de links boven achterzijde, knop ‘Button B’ bevindt zich aan de Links onder achterzijde. Verder is er op de achterzijde van het bordje een indicatie led voorzien.

 

De instellingen geschieden met behulp van deze knoppen. Nadat de instellingen klaar zijn worden deze opgeslagen in de besturing. 

BELANGRIJK: Het opslaan van de instellingen gebeurt 10 seconden nadat de + en – knop niet zijn ingedrukt. Indien de voeding van de besturing wordt weggenomen voordat deze tijd is verlopen zal de instelling niet worden bewaard en de vorige instelling na opstarten weer actief worden.

 

 

Er zijn meerdere instellingen mogelijk via deze knoppen. De instellingen zijn verdeeld in twee groepen:

Groep 1: helderheid en snelheid

Groep 2: modus en kleur

 

Nadat het animatiebordje wordt ingeschakeld zal de indicatie led eerst ca 1 seconde aangaan om vervolgens te doven. Na ongeveer 10 seconden gaat de led weer aan.

 

De instellingen in groep 1 kunnen gedaan worden nadat de indicatie led continue aan is

De instellingen in groep 2 kunnen gedaan worden nadat de indicatie led na het opstarten uit is gegaan en nog niet weer aan aan is. Indien tijdens deze tijd instellingen worden gewijzigd, dan zal de 10 seconde vertragingstijd overnieuw gestart worden. De indicatie led gaat dus pas weer aan indien er 10 seconde geen wijzigingen hebben plaats gevonden.

 

Wijzigen Groep 1, Helderheid:

De helderheid is te wijzigen door knop ‘Button A’ ingedrukt te houden. De helderheid zal toenemen of afnemen. Door het loslaten en weer indrukken van de knop keert de instelling(helder/minder helder) om. Het bordje zal stoppen met wijzigen bij een minimale of maximale helderheid.

 

Wijzigen Groep 1, Snelheid:

De snelheid van de animatie is te wijzigen door knop ‘Button B’ ingedrukt te houden. De snelheid zal toenemen of afnemen. Door het loslaten en weer indrukken van de knop keert de instelling(sneller/minder snel) om. Het bordje zal stoppen met wijzigen bij een minimale of maximale snelheid.

 

Wijzigen Groep 2, Kleur:

De kleur van de animatie is te wijzigen door knop ‘Button A’ ingedrukt te houden. De volgende kleuren zijn mogelijk: rood, groep, blauw, wit en mix. Het animatiebordje zal door de verschillende kleuren ‘scrollen’.  Laat de knop los op de gewenste kleur.

Wanneer er wordt gekozen voor een vaste kleur zal er een beperktere animatiemodus zichtbaar zijn.

 

Wijzigen Groep 2, Modus:

Er zijn 4 modi waarin het animatiebordje werken kan:

Modus 1: De letters Kermis 1 voor 1 aan tot het woord ‘K-E-R-M-I-S’ aan is, daarna 1 voor 1 uit tot het woord ‘K-E-R-M-I-S’ helemaal uit is.

Modus 2: De letters Kermis 1 voor 1 aan waarbij de voorgaande letter direct dooft. De letters lopen ‘heen en terug’

Modus 3: Knipperen. Indien een vaste kleur is gekozen zal de animatie daadwerkelijk knipperen, bij een mix kleur instelling zullen de verschillende kleuren steeds wijzigen waarbij elke letten een andere kleur krijgt. De kleurkeuze is willekeurig.

Modus 4: regenboog: hierbij wijzigen alle leds in een vloeiende overgang van kleur.

Modus 5: alle bovenstaande modi na elkaar. Elke modus wordt een willekeurig aantal keren herhaald (4 tot 20 keer)

 

De modus van de animatie is te wijzigen door knop ‘Button B’ in te drukken. De animatie zal direct de gewenste animatie weergeven waarbij elke modus 1 keer wordt doorlopen. Bij het kiezen van modus ‘5’ (deze komt na ‘knipperen’ (bij 1 kleur) of ‘regenboog’ (bij mix kleur) kunt even wachten of na modus 1 modus 2 weergegeven wordt.

 

Modelbouwled wenst u veel plezier met deze KERMIS animatiebord

 

Eigen fabricaat Licht Controller "New Generation"
Product Kermis Full Colour
Scenery Lichteffecten